Reklamace zboží

GARANTUJEME Vám nejrychlejší vyřízení reklamace

Postup reklamace je opravdu jednoduchý:

  • 1. Vyplňte reklamační protokol, který Vám byl zaslán e-mailem při odeslání Vaší objednávky nebo si ho můžete stáhnout a vytisknout z následujícího odkazu: reklamační protokol. Do reklamačního protokolu uveďte číslo svého účtu (ne ve tvaru IBAN).
  • 2. Zboží zašlete na naši adresu (doporučujeme posílat přes poštu jako obyčejnou listovní zásilku):

Infinity Obchod s. r. o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov
Slovensko

  • 3. Po přijetí zásilky zboží odesíláme na opravu.

V případě, že jde o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna.

Pokud se jedná o vadu, která nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nový nebo Vám vrátíme peníze.

Čas potřebný na vyřízení celé reklamace bývá zpravidla 1 - 2 týdny, nejpozději však 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Pokud máte jakékoliv dotazy a potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle: +420 702 762 226.