702 762 226 Garance nejrychlejšího a jednoduchého vyřízení reklamace

Reklamace zboží

U nás Vám GARANTUJEME nejrychlejší vyřízení reklamace

Postup reklamace je opravdu jednoduchý:

  • 1. Vyplňte reklamační protokol, který Vám byl zaslán e-mailem při odeslání Vaší objednávky. V případě, že reklamační protokol nemáte vytištěn, můžete nám reklamaci vypsat na A4. Do reklamačního protokolu uveďte číslo svého účtu (ne ve tvaru IBAN).
  • 2. Zboží zašlete na naši adresu (doporučujeme posílat přes poštu jako obyčejnou listovní zásilku):

Infinity Obchod s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov

  • 3. Po přijetí zásilky zboží odesíláme na opravu.
  • V případě, že jde o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna
  • Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nový nebo Vám vrátíme peníze.

Čas potřebný na vyřízení celé reklamace bývá zpravidla 1 - 2 týdny, nejpozději však 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

V případě vrácení celé objednávky je spotřebitel povinen uhradit veškeré náklady spojené s přepravou a to včetně nákladů spojených s doručením balíku spotřebitelů (104 Kč).

Pokud máte jakékoliv dotazy a potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 702 762 226.