Reklamace zboží
GARANTUJEME Vám nejrychlejší vyřízení reklamace
Postup reklamace je opravdu jednoduchý:
- 1. Vyplňte reklamační protokol, který Vám byl zaslán e-mailem při odeslání Vaší objednávky nebo si ho můžete stáhnout a vytisknout z následujícího odkazu: reklamační protokol. Do reklamačního protokolu uveďte číslo svého účtu (ne ve tvaru IBAN).
- 2. Vyplněný reklamační protokol spolu se zbožím zašlete formou BALÍKOVNA, nebo Českou poštou na adresu:
NEBBIASHOP
ParcelShop MatuCar
Starý Hrozenkov 308
687 76 Starý Hrozenkov
Česko
NEBBIASHOP
ParcelShop MatuCar
Starý Hrozenkov 305/0
687 74 Starý Hrozenkov
Česko
V případě zaslání balíku jinou formou přepravy (... zasilkovna.cz) nevíme garantovat převzetí Vašeho balíku!
- 3. Po přijetí zásilky zboží odesíláme na opravu.
V případě, že jde o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna.
Pokud se jedná o vadu, která nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nový nebo Vám vrátíme peníze.
Čas potřebný na vyřízení celé reklamace bývá zpravidla 1 - 2 týdny, nejpozději však 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Pokud máte jakékoliv dotazy a potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle: +420 702 762 226.